hocam,dayanamıyorum artık sorucam ; pazaryerleri ile ne derdin var senin?

nerde bi pazaryeri lafı geçse içinde yorumun hep bu tarz.tüm pazaryerli kapansın kurtulalım modunda geziyorsun.
Tüm pazar yerleri kapanmayacak sadece kapananlar kapanacak
Pazaryerleri kalacak ama çok az kalacak hem de çok az
İyi olan kazansın diyoruz