Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu oran çok yüksek değilmi ? Bana göre hiç normal değil
Giyimde iade oranı ortalaması %15 17 civarı hocam. 100 sipariş çıkarsan hergün 15 tanesi iade gelir Haftada 7 gün kargo çıkarıyorsun. Buda toplam 105 iadeye sebebiyet verir.
Bu arkadaşımızın aldığı arkadaş 50 sipariş alsın günde 52 53 adet iade gelmesi lazım haftada. 52 53 adet üründen bu sıyrık kaçabilir hocam. Bu oranlar yüksek değil iade oranllarına göre kusurlu ürün iade oranı çok düşük kalıyor. Bile bile lades olmak demek artık trendyolda bir müşteriye bu tarz ürün yollamak. İade faturasından tut 2 kargo ucretı ve puan dususu gerçekten ınsanlar parayla yorum satın almaya çalışırken bu tarz risklerin zerre mantıgı yok