Yeni Evimin Mutfak Dolaplarını Boyayacağım. Yardım lütfen.
26
●556
- 07-12-2024, 09:42:42Hocam teşekkür ederim. Tezgah boyasından vazgeçtim zaten. Çünkü sıvı cam uygulaması yapılsa bile dediğin gibi pul pul kabarma olayı oluyor ve tamamen sağlıksız. Mis gibi mermer var. Onu o şekilde kullanmaya karar verdik.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2024, 09:46:11Hocam araştırdım evet. Cadence'in dayanıklılığının Polisan kadar olmadığını yazmışlar kullanan kişiler. Polisan kullanmaktansa da BS'nin kullanımı birçok kişi tarafından önerildi. Reklam malı gibi gelmişti ama kullanan arkadaşlardan Dm yoluyla iletişime geçenler özellikle detaylı yardımcı oldular. Hepinize teşekkür ederim.JustMaffay88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son durum:
Bianca Stella > Polisan > Cadence > Selfy vb. - 08-12-2024, 00:50:05Kolaylıklar dilerim, boyamalarınızı bitirdikten sonra bir öncesi/sonrası alırızSemertt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de kullandığınız boya hakkında bilgi edinmiş oluruz. - 08-12-2024, 22:04:23Ben olsam boya işine girmem. Kiracı oturacaksa değiştirme. Kendin oturacaksan zamanla elinde oldukça parça parça tadilat yaptır.
- 09-12-2024, 08:23:32Tabii ki hocam. Aklımda zatenJustMaffay88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2024, 08:23:53Allah razı olsun hocam. Sağ olunPropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de kullandığınız boya hakkında bilgi edinmiş oluruz.