• 06-12-2024, 14:59:34
    #19
    Cadence boyanın iyi olduğunu duymuştum, araştırdınız mı?
  • 07-12-2024, 09:42:42
    #20
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı hatayı bende yaptım.
    Mutfak tezgahını akrilik boya ile boyadım çok daha kötü oldu.
    Üstüne istediğiniz kadar vernik atın yine de çiziliyor ve kabarıyor.
    Belki epoksi dökerseniz dyeceğim ama oda aşırı toksik bir malzeme. Zehirleyebilir.
    Mutfak tezgahı sıcaklığa maruz kalmıyorsa bu boyayla boyanabilir.
    Aksi halde ısı gördükçe kabaracaktır.
    Kesinlikle silikonlu boya ile boyamaya çalışmayın.
    Hem alttan önceki renk çıkar, hem de pul pul kabarır mobilyada.
    Hocam teşekkür ederim. Tezgah boyasından vazgeçtim zaten. Çünkü sıvı cam uygulaması yapılsa bile dediğin gibi pul pul kabarma olayı oluyor ve tamamen sağlıksız. Mis gibi mermer var. Onu o şekilde kullanmaya karar verdik.
  • 07-12-2024, 09:46:11
    #21
    JustMaffay88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cadence boyanın iyi olduğunu duymuştum, araştırdınız mı?
    Hocam araştırdım evet. Cadence'in dayanıklılığının Polisan kadar olmadığını yazmışlar kullanan kişiler. Polisan kullanmaktansa da BS'nin kullanımı birçok kişi tarafından önerildi. Reklam malı gibi gelmişti ama kullanan arkadaşlardan Dm yoluyla iletişime geçenler özellikle detaylı yardımcı oldular. Hepinize teşekkür ederim.

    Son durum:
    Bianca Stella > Polisan > Cadence > Selfy vb.
  • 08-12-2024, 00:50:05
    #22
    Semertt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araştırdım evet. Cadence'in dayanıklılığının Polisan kadar olmadığını yazmışlar kullanan kişiler. Polisan kullanmaktansa da BS'nin kullanımı birçok kişi tarafından önerildi. Reklam malı gibi gelmişti ama kullanan arkadaşlardan Dm yoluyla iletişime geçenler özellikle detaylı yardımcı oldular. Hepinize teşekkür ederim.

    Son durum:
    Bianca Stella > Polisan > Cadence > Selfy vb.
    Kolaylıklar dilerim, boyamalarınızı bitirdikten sonra bir öncesi/sonrası alırız Biz de kullandığınız boya hakkında bilgi edinmiş oluruz.
  • 08-12-2024, 01:59:38
    #23
    hayırlı olsun, Allah ( c.c ) hayırlı kullanmayı nasip eylesin.
  • 08-12-2024, 20:41:14
    #24
    Dolap boyama konusunda bilgim yok ancak biz arkadaşın evindeki dolapların rengini beğenmediğimiz için kaplama yaptık kendimiz. Gayet kullanışlı ve uygun fiyata hallettik.
  • 08-12-2024, 22:04:23
    #25
    Ben olsam boya işine girmem. Kiracı oturacaksa değiştirme. Kendin oturacaksan zamanla elinde oldukça parça parça tadilat yaptır.
  • 09-12-2024, 08:23:32
    #26
    JustMaffay88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolaylıklar dilerim, boyamalarınızı bitirdikten sonra bir öncesi/sonrası alırız Biz de kullandığınız boya hakkında bilgi edinmiş oluruz.
    Tabii ki hocam. Aklımda zaten
  • 09-12-2024, 08:23:53
    #27
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun, Allah ( c.c ) hayırlı kullanmayı nasip eylesin.
    Allah razı olsun hocam. Sağ olun