Semertt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam araştırdım evet. Cadence'in dayanıklılığının Polisan kadar olmadığını yazmışlar kullanan kişiler. Polisan kullanmaktansa da BS'nin kullanımı birçok kişi tarafından önerildi. Reklam malı gibi gelmişti ama kullanan arkadaşlardan Dm yoluyla iletişime geçenler özellikle detaylı yardımcı oldular. Hepinize teşekkür ederim.

Son durum:
Bianca Stella > Polisan > Cadence > Selfy vb.
Kolaylıklar dilerim, boyamalarınızı bitirdikten sonra bir öncesi/sonrası alırız Biz de kullandığınız boya hakkında bilgi edinmiş oluruz.