constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı hatayı bende yaptım.
Mutfak tezgahını akrilik boya ile boyadım çok daha kötü oldu.
Üstüne istediğiniz kadar vernik atın yine de çiziliyor ve kabarıyor.
Belki epoksi dökerseniz dyeceğim ama oda aşırı toksik bir malzeme. Zehirleyebilir.
Mutfak tezgahı sıcaklığa maruz kalmıyorsa bu boyayla boyanabilir.
Aksi halde ısı gördükçe kabaracaktır.
Kesinlikle silikonlu boya ile boyamaya çalışmayın.
Hem alttan önceki renk çıkar, hem de pul pul kabarır mobilyada.
Hocam teşekkür ederim. Tezgah boyasından vazgeçtim zaten. Çünkü sıvı cam uygulaması yapılsa bile dediğin gibi pul pul kabarma olayı oluyor ve tamamen sağlıksız. Mis gibi mermer var. Onu o şekilde kullanmaya karar verdik.