burda olay eşine kalıyor hocam eğer eşiniz sizi destekliyorsa eşinizde sizi sıkmıyorsa bu konuda anlayışlıysa sıkıntı cıkmaz
herkes evladı için en iyisini ister ama elden gelmeyince yapacak bişey yok bence eşinizle konuşun bu konuyu o istiyormu önemli olan bu
eğer eşinizde istiyorsa bu konuda sizi sıkıyorsa anlamıyorsa halinden ilerde daha büyük sıkıntılar çıkar velhasıl kelam eşiniz anlayışlıysa
onlar gelir konuşur gider bu kadar basit
Nasıl çıkacağım bu işin içinden?
53
●3.550
- 27-11-2024, 10:10:43Yukarıdaki küpeli nickli arkadaşının vermiş olduğu öneri çok hoşuma gitti. Benim alabildiğim gücün yetebileceği ve yakın zamanda elimden gelen bu. Sizin önerinize katılıyorum ev güzel değil hoş değil ama maddi durumumuz el vermiyor. Eğer yeni bir eve geçtiğimizde kalan parayı siz karşılarsanız size istediğiniz gibi bir eve taşınmayı ben de isterim. ☺️
Bir daha istemez diye düşünüyorum. Kabul ederlerse de mal sahibi olmuş olursunuz. - 27-11-2024, 10:42:41Söyleyeceklerim şaka değil %100 Gerçek :
Salağın biri 2011 de İstanbul /Erenköy (Hoffman binası yanında ) 3+1 180 m2 (net) Daire aldı Piyasada bilinen bir iç mimara yeniden tadilat yaptırıp sıfırlattı. (Ufak bir daire parası)
Eşinin tarafı şöyle dedi : "Başka yer bulamadın mı bu saçma yeri aldın Dünyanın bir ucu burası"

Söyleyebileceğin iki şey var:
1- Burayı satıp yeni daire alacağım üstünü sen borç ver
2-Olsun eskiden buda yoktu.
Millete bakarsan hayatın kararır - 27-11-2024, 10:44:04
- 27-11-2024, 11:01:46İç işlerinize kimsenin karışmasına izin vermeyin.
Biraz sert çıkın bakın bir daha ağzını açan oluyor mu.
Dik dur eğilme.
Yada benim gibi yap duymazdan gel
Kadınların derdi bitmez.
İyi veya kötü bir ev almışsınız istanbul gibi yerde şükür edeceklerine kafanıza kakıyorlarsa o insanlardan uzak durmanız sağlığınız için tavsiye edilir. - 27-11-2024, 15:38:36Üyeliği durdurulduHocam üste para alabileceğiniz veya birebir takas yapabileceğiniz, ancak eşinizin ailesinden daha da uzak bir ev bulursanız taşının derim. Onlar sizi kesip doğrayıp yemedikçe doymazlar.
Gelin ailelerinin çoğu damat yiyenler aşiretidir. Size kızlarını verirler ama ömrünüzü yiyip bititirler. Bunlar yüz vermeyin. Hele ki ev araba para maaş hesabınızı yapıp lafını edenler bir numara zombi sürüsüdür. - 27-11-2024, 18:53:13dünya karısık.kira gelen mulku ben olsam asla satmazdım.cocuk buyudukce masrafı artar.yaşlılara bakmayın kulak tıkayın gecin onların devri bitti uzatmalarda onlar yaslılar her seye kulp takar bahane bulurlar
konu acılırsa aganın ananın eli tutulmaz farkı masaya koyun hemen satacam deyin SUSSUNLAR.
