dünya karısık.kira gelen mulku ben olsam asla satmazdım.cocuk buyudukce masrafı artar.yaşlılara bakmayın kulak tıkayın gecin onların devri bitti uzatmalarda onlar yaslılar her seye kulp takar bahane bulurlar
konu acılırsa aganın ananın eli tutulmaz farkı masaya koyun hemen satacam deyin SUSSUNLAR.