burda olay eşine kalıyor hocam eğer eşiniz sizi destekliyorsa eşinizde sizi sıkmıyorsa bu konuda anlayışlıysa sıkıntı cıkmaz
herkes evladı için en iyisini ister ama elden gelmeyince yapacak bişey yok bence eşinizle konuşun bu konuyu o istiyormu önemli olan bu
eğer eşinizde istiyorsa bu konuda sizi sıkıyorsa anlamıyorsa halinden ilerde daha büyük sıkıntılar çıkar velhasıl kelam eşiniz anlayışlıysa
onlar gelir konuşur gider bu kadar basit