Yukarıdaki küpeli nickli arkadaşının vermiş olduğu öneri çok hoşuma gitti. Benim alabildiğim gücün yetebileceği ve yakın zamanda elimden gelen bu. Sizin önerinize katılıyorum ev güzel değil hoş değil ama maddi durumumuz el vermiyor. Eğer yeni bir eve geçtiğimizde kalan parayı siz karşılarsanız size istediğiniz gibi bir eve taşınmayı ben de isterim. ☺️
Bir daha istemez diye düşünüyorum. Kabul ederlerse de mal sahibi olmuş olursunuz.