• 12-11-2024, 17:09:18
    #1
    Sene başında kayınpederim arkadan bir araca vurdu o da öndekine vurdu ikisi de zarar etti. Kayınpeder arabalarını yaptırdı adamlar yetmemiş üstüne zarar davası açmışlardı.
    Kayınpeder 120 bin tl onu da ödedi.
    Karaktersiz herifin biri şimdi çıkmış yan sanayi yaptırmışlar diye 100bin tl daha istiyormuş.

    Sanki kayınpeder yan sanayi yaptır dedi adama.

    Bu karaktersize karşı dava açılabilir mi?
  • 12-11-2024, 17:12:48
    #2
    Hocam öncelikle geçmiş olsun da "Kayınpeder arabalarını yaptırdı adamlar yetmemiş üstüne zarar davası açmışlardı." nasıl bi cümle o aracın değeri 10 ise kaza sonrası 8 e düştü aradaki 2 birimi zaten ödemek zorundasınız (ki ödemişsiniz zaten benim anlamadıgım bunu "yetmezmiş gibi" diyerek anlatmanız :d)
    Ek olarak süre önemli diye biliyorum. Kaza sonrası tamirden ne kadar sonra bu olaylar oluyor?
  • 12-11-2024, 17:17:43
    #3
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle geçmiş olsun da "Kayınpeder arabalarını yaptırdı adamlar yetmemiş üstüne zarar davası açmışlardı." nasıl bi cümle o aracın değeri 10 ise kaza sonrası 8 e düştü aradaki 2 birimi zaten ödemek zorundasınız (ki ödemişsiniz zaten benim anlamadıgım bunu "yetmezmiş gibi" diyerek anlatmanız :d)
    Ek olarak süre önemli diye biliyorum. Kaza sonrası tamirden ne kadar sonra bu olaylar oluyor?

    Kazadan sonra araçlarının tüm masraflarını ödedi üstüne satarken zarar edicez diye dava açtılar 120 bin ona ödedi. Ama şimdi de yan sanayi parça takmışlar diye 100bin tl istiyor belli ki bunu da verirsen başka bi para isteyecekler böyle gidecek işin sonu yok.
  • 12-11-2024, 17:57:27
    #4
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazadan sonra araçlarının tüm masraflarını ödedi üstüne satarken zarar edicez diye dava açtılar 120 bin ona ödedi. Ama şimdi de yan sanayi parça takmışlar diye 100bin tl istiyor belli ki bunu da verirsen başka bi para isteyecekler böyle gidecek işin sonu yok.
    Kayınpederinin araç sigortası yokmuydu
  • 12-11-2024, 18:43:51
    #5
    ilyaskuvan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayınpederinin araç sigortası yokmuydu
    sigorta bi miktarını karşılıyormuş
  • 12-11-2024, 18:47:54
    #6
    Sen dava açma bekle onlar açsın sen açarsan kaybetme şansın yüksek.
    Sen beni dolandırıyorlar Vs. diye dava açacaksın Adam zarar ettim ondan para istedim diyecek.

    Ama onlar açınca Zarar tazmini diye açacak Sende Buyurun ödememi yaptım kabul ettiler diyerek ödeme belgelerini göstereceksin
  • 12-11-2024, 19:23:25
    #7
    Kazada hasar miktarı tutarını geçemez zarar davasında ki değer, Orjinal takılmadı yan sanayi takıldı kısımında ise orjinal parça fiyatından yan sanayi parça fiyatı çıkartılır üstü alınır. Sigorta bir miktarını karşılıyormuş dediğine göre büyük bir masraf çıkmış anladığım çünkü sigorta belli bir tutar karşılar üstünü cebinden öder kasko vs yok ise.
  • 12-11-2024, 20:02:49
    #8
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen dava açma bekle onlar açsın sen açarsan kaybetme şansın yüksek.
    Sen beni dolandırıyorlar Vs. diye dava açacaksın Adam zarar ettim ondan para istedim diyecek.

    Ama onlar açınca Zarar tazmini diye açacak Sende Buyurun ödememi yaptım kabul ettiler diyerek ödeme belgelerini göstereceksin
    mantıklı hocam teşekkürler söyleyeyim bunu hemen
  • 12-11-2024, 20:59:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Uzlaşın.
    Dava açılırsa ki açılır zaten kaybedeceksiniz.
    Normalde sigorta paralarını öder sizden alırdı.

    100 istiyorlarsa 20 verin ama uzlaşın.
    Tecrübe ettik bizde.