Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazadan sonra araçlarının tüm masraflarını ödedi üstüne satarken zarar edicez diye dava açtılar 120 bin ona ödedi. Ama şimdi de yan sanayi parça takmışlar diye 100bin tl istiyor belli ki bunu da verirsen başka bi para isteyecekler böyle gidecek işin sonu yok.
Kayınpederinin araç sigortası yokmuydu