Hocam öncelikle geçmiş olsun da "Kayınpeder arabalarını yaptırdı adamlar yetmemiş üstüne zarar davası açmışlardı." nasıl bi cümle o aracın değeri 10 ise kaza sonrası 8 e düştü aradaki 2 birimi zaten ödemek zorundasınız (ki ödemişsiniz zaten benim anlamadıgım bunu "yetmezmiş gibi" diyerek anlatmanız :d)
Ek olarak süre önemli diye biliyorum. Kaza sonrası tamirden ne kadar sonra bu olaylar oluyor?