Hocam öncelikle geçmiş olsun da "Kayınpeder arabalarını yaptırdı adamlar yetmemiş üstüne zarar davası açmışlardı." nasıl bi cümle

o aracın değeri 10 ise kaza sonrası 8 e düştü aradaki 2 birimi zaten ödemek zorundasınız (ki ödemişsiniz zaten benim anlamadıgım bunu "yetmezmiş gibi" diyerek anlatmanız :d)
Ek olarak süre önemli diye biliyorum. Kaza sonrası tamirden ne kadar sonra bu olaylar oluyor?
Kazadan sonra araçlarının tüm masraflarını ödedi üstüne satarken zarar edicez diye dava açtılar 120 bin ona ödedi. Ama şimdi de yan sanayi parça takmışlar diye 100bin tl istiyor belli ki bunu da verirsen başka bi para isteyecekler böyle gidecek işin sonu yok.