• 10-11-2024, 08:03:42
    #10
    ParasiteTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yaklaşık 5 yıldır ABD'ye iltica eden çevrem var ve sayelerinde yıllar boyunca çok fazla şey öğrendim. ABD'ye iltica hakkında sorularınız varsa yanıtlayabilirim, ABD'de iltica avukatlarından oluşan networkum da olduğu için sorularınızı yanıtlayabilirim. Onlarca arkadaşın gitme sürecinde kafasına takılan sorular için yardımcı oldum, hatta doordash hesabı ayarladığım kişiler bile oldu şuan da ABD'de yaşayan. Sorularınızı sorabilirsiniz.

    Şebeke değilim, şebeke tanımıyorum. Lütfen bu konu için ulaşmayın.
    e devlette ciktigina emin misini? eski ev arkadasim iltica etmisti, haliyle kendisi ile makarasina sirf mesgale olsun diye cok gidip gelmistim avukatin yanina. o yuzden ben de epey bilgiliyim. hatta avukati amerikanin en unlu turk asylum avukatlarindan biriydi. okan sengun. belki taniyorsunuzdur.

    benim en net bildigim bilgilerden biridir bu; iltica basvurulari gizli basvurudur. iltica basvurusu basvuru sahibinin vatandasligina etki etmiyor. hatta arttiriyorum o ulkenin haberi bile olmuyor. vatandasliktan vs de cikarilmiyor.
  • 10-11-2024, 10:44:15
    #11
    Kişisel Rütbe
    Trump varken iltica olur mu?
  • 10-11-2024, 12:36:10
    #12
    Trump seçildiğine göre iltica etmek ve kaçak göçmen olmak aşırı zorlaşacaktır.
    Hatta orada şu anda vatandaşlık alamayan, buradan veya dünyanın farklı yerlerinden giden kaçak göçmenleri sınır dışı bile edebilir.
    Şu dakikadan sonra Amerika'ya asla iltica edilmez.
    Belki tam işleri yoluna koydum dersiniz, Trump sizi kapıya koyar.
  • 10-11-2024, 19:22:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CssGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ortalama 10k $ yeterli diyorlar ki öyledir ama bir öğrenci diyelim 3-4k ile geldi araba alacak parası var sadece bir şekilde tutunma yolu var mıdır?
    sınırdan giriş artık sıkıntı çıkartacaklar büyük ihtimal trump o yüzden vize ile geldiğimiz senaryoda cbp one, parole gibi kavramlar duydum tam olayı nedir? şimdiden teşekkürler + sözlü iltica ile kabul olan yerlerden birisi de amerika mıydı tam bilmiyorum ama kanıtlanmayacak şeyler de var sonuçta bunları güzelce açıklamak gerek hikayeyi iyi yazmak gerek galiba o konuda düşüncelerin ne? şimdiden teşekkürler
    Merhaba, 10k$ yeterli değil. Şuan da zaten seni ABD'ye geçiren aracılar 13k$ alıyor bu fiyata kendi komisyonları da dahil. Kaldı ki ABD'ye gittiğinde senin harcamaların, konaklaman, araba ehliyetin, araba kiralama/satın alma maliyetin derken masraflı olacak. Özellikle kampta bond çıkarsa çok kötü olur.
  • 10-11-2024, 19:24:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trump varken iltica olur mu?
    @Saitama; Evet, Trump varken iltica edebilirsin.
    @constantine38; Merhaba, ABD'ye en çok iltica dönemi Trump'ın bundan önce başta olduğu dönemde yapılmıştır. Yani Amerika zaten göçmen ülkesi, Trump ABD'ye göçmen almazsa ucuz işte çalışacak eleman bulamıyorlar. Amerikalılar tembel bu konuda. Yani iltica etmenin imkansız olması söz konusu değil. Trump konuşmalarında, ABD'ye iltica etmeden izinsiz girip şehre kadar gitmiş, polise hiç gözükmemiş göçmenlerden yani içeride kaçak bulunanlardan bahsedip onları bulacağını, kaçak çalışanları tespit edeceğini ve sınır dışı edeceğini söylüyor. Ayrıca iltica işlemleri ağır ilerler, biraz zorlaşabilir ama Türkler ve Azerilere karşı böyle olmayacak. Emin ol Meksika'dan, Kolombiya'dan, El Salvador gibi ülkelerden çok daha fazla insan geliyor ve onlara karşı böyle bir sert yapıda bulunuyor Trump. Türkler ve Azeriler için çok problem yaşanmayacak.
    @Gerrard; Merhaba, siz olayı yanlış anlamışsınız. Başvuru sahibinin iltica ettiği e-Devletinde kesinlikle gözükmez ve bu gizli bilgidir. İltica etmek için Meksika üzerinden ABD'ye gittiğinde, iltica mahkemesinde sunmak için bir sebep göstermelisin. Bir sebebin yoksa Türkiye'de ki bazı şahıslara ödeme yapıyorsun ve sanki Türkiye'de sen olaylara karışmışsın gibi senin e-Devletinde aranma çıkartıyorlar veya bir olay çıkartıyorlar. Haliyle ABD ilticanda "benim aranmam var" diyebiliyorsun.
  • 10-11-2024, 19:45:10
    #15
    ParasiteTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Saitama; Evet, Trump varken iltica edebilirsin.
    @constantine38; Merhaba, ABD'ye en çok iltica dönemi Trump'ın bundan önce başta olduğu dönemde yapılmıştır. Yani Amerika zaten göçmen ülkesi, Trump ABD'ye göçmen almazsa ucuz işte çalışacak eleman bulamıyorlar. Amerikalılar tembel bu konuda. Yani iltica etmenin imkansız olması söz konusu değil. Trump konuşmalarında, ABD'ye iltica etmeden izinsiz girip şehre kadar gitmiş, polise hiç gözükmemiş göçmenlerden yani içeride kaçak bulunanlardan bahsedip onları bulacağını, kaçak çalışanları tespit edeceğini ve sınır dışı edeceğini söylüyor. Ayrıca iltica işlemleri ağır ilerler, biraz zorlaşabilir ama Türkler ve Azerilere karşı böyle olmayacak. Emin ol Meksika'dan, Kolombiya'dan, El Salvador gibi ülkelerden çok daha fazla insan geliyor ve onlara karşı böyle bir sert yapıda bulunuyor Trump. Türkler ve Azeriler için çok problem yaşanmayacak.
    @Gerrard; Merhaba, siz olayı yanlış anlamışsınız. Başvuru sahibinin iltica ettiği e-Devletinde kesinlikle gözükmez ve bu gizli bilgidir. İltica etmek için Meksika üzerinden ABD'ye gittiğinde, iltica mahkemesinde sunmak için bir sebep göstermelisin. Bir sebebin yoksa Türkiye'de ki bazı şahıslara ödeme yapıyorsun ve sanki Türkiye'de sen olaylara karışmışsın gibi senin e-Devletinde aranma çıkartıyorlar veya bir olay çıkartıyorlar. Haliyle ABD ilticanda "benim aranmam var" diyebiliyorsun.
    Kaçak göçmen demek istemiştim ben.
  • 10-11-2024, 20:27:53
    #16
    ParasiteTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Saitama; Evet, Trump varken iltica edebilirsin.
    @constantine38; Merhaba, ABD'ye en çok iltica dönemi Trump'ın bundan önce başta olduğu dönemde yapılmıştır. Yani Amerika zaten göçmen ülkesi, Trump ABD'ye göçmen almazsa ucuz işte çalışacak eleman bulamıyorlar. Amerikalılar tembel bu konuda. Yani iltica etmenin imkansız olması söz konusu değil. Trump konuşmalarında, ABD'ye iltica etmeden izinsiz girip şehre kadar gitmiş, polise hiç gözükmemiş göçmenlerden yani içeride kaçak bulunanlardan bahsedip onları bulacağını, kaçak çalışanları tespit edeceğini ve sınır dışı edeceğini söylüyor. Ayrıca iltica işlemleri ağır ilerler, biraz zorlaşabilir ama Türkler ve Azerilere karşı böyle olmayacak. Emin ol Meksika'dan, Kolombiya'dan, El Salvador gibi ülkelerden çok daha fazla insan geliyor ve onlara karşı böyle bir sert yapıda bulunuyor Trump. Türkler ve Azeriler için çok problem yaşanmayacak.
    @Gerrard; Merhaba, siz olayı yanlış anlamışsınız. Başvuru sahibinin iltica ettiği e-Devletinde kesinlikle gözükmez ve bu gizli bilgidir. İltica etmek için Meksika üzerinden ABD'ye gittiğinde, iltica mahkemesinde sunmak için bir sebep göstermelisin. Bir sebebin yoksa Türkiye'de ki bazı şahıslara ödeme yapıyorsun ve sanki Türkiye'de sen olaylara karışmışsın gibi senin e-Devletinde aranma çıkartıyorlar veya bir olay çıkartıyorlar. Haliyle ABD ilticanda "benim aranmam var" diyebiliyorsun.
    benimk demek istedigim vize ile giristi hocam, bu yuzden parole mi ne diye geciyormus direkt calisma izni cikiyormus
  • 11-11-2024, 00:18:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CssGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimk demek istedigim vize ile giristi hocam, bu yuzden parole mi ne diye geciyormus direkt calisma izni cikiyormus
    Bence şuan en mantıklılarından bir tanesi ilticadır. Neden mi? deport edilme durumun az (güzel kanıt sunarsan), bir süre sonra garanti vatandaşlığını alırsın, bir suça veya olaya karışmazsan harika hayata sahip olursun.

    Vizeyle gidince "yok vizem bitecek mi, nasıl uzatmalıyım?" diye düşüne düşüne çok zorlanırsın.

    - Ama vizeyle gitmek istiyorsan bence ilk Balkan turu yap vizesiz, sonra Schengen vizeni alıp Cruise gemi turlarına katıl 1 haftalık Akdeniz turu,
    - Sonra 1 haftalık İskandinavya turuna katıl Cruise gemisi için.
    - 35 bin TL gibi rakamdı galiba tur fiyatı. Konaklaman, yemen-içmen, uçak biletin dahil

    Sonrasında Kanada vizeni al. Toronto'dan günü birlik ABD vizesi al ve New York'a git-gel. Ardından bunu 2-3 defa tekrarla.

    Sonrasında 10 yıllık ABD vizesine başvur, turist olarak ABD'ye gir.

    Böyle olunca adamlar garanti %100 verir zaten senin vizeni. Avrupa'ya, Kanada'ya, Balkanlar'a gitmişsin neden vize vermesin

    ABD'ye girince kaçak bir şekilde doordash yapabilirsin araba kiralayıp, ayrıca doordash hesabı da kiralarsın.

    Ardından para biriktirip öğrenci statüsüne çevir yani F1 vizesine çevir vizeni.

    Bu şekilde dil öğrencisi olursun, daha iyi olur.

    Craigslist 'den oda kiralarsın veya zillow.com 'dan. (Zillow pahalı bir ev kiralama sitesi)

    Araç kiralamak istiyorsan turo.com 'dan kiralarsın ama almak istiyorsan cars.com ve cragslist faydalı olur.

    Kanada'da da aynı şekilde zillow veya craigslist kullanabilirsin ev kiralamak, oda kiralamak, araç almak için.

    Orada da biriyle evlen, hayat senindir.
  • 11-11-2024, 01:22:41
    #18
    ParasiteTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence şuan en mantıklılarından bir tanesi ilticadır. Neden mi? deport edilme durumun az (güzel kanıt sunarsan), bir süre sonra garanti vatandaşlığını alırsın, bir suça veya olaya karışmazsan harika hayata sahip olursun.

    Vizeyle gidince "yok vizem bitecek mi, nasıl uzatmalıyım?" diye düşüne düşüne çok zorlanırsın.

    - Ama vizeyle gitmek istiyorsan bence ilk Balkan turu yap vizesiz, sonra Schengen vizeni alıp Cruise gemi turlarına katıl 1 haftalık Akdeniz turu,
    - Sonra 1 haftalık İskandinavya turuna katıl Cruise gemisi için.
    - 35 bin TL gibi rakamdı galiba tur fiyatı. Konaklaman, yemen-içmen, uçak biletin dahil

    Sonrasında Kanada vizeni al. Toronto'dan günü birlik ABD vizesi al ve NewYork'a git-gel. Ardından bunu 2-3 defa tekrarla.

    Sonrasında 10 yıllık ABD vizesine başvur, turist olarak ABD'ye gir.

    Böyle olunca adamlar garanti %100 verir zaten senin vizeni. Avrupa'ya, Kanada'ya, Balkanlar'a gitmişsin neden vize vermesin

    ABD'ye girince kaçak bir şekilde doordash yapabilirsin araba kiralayıp, ayrıca doordash hesabı da kiralarsın.

    Ardından para biriktirip öğrenci statüsüne çevir yani F1 vizesine çevir vizeni.

    Bu şekilde dil öğrencisi olursun, daha iyi olur.

    Craigslist 'den oda kiralarsın veya zillow.com 'dan. (Zillow pahalı bir ev kiralama sitesi)

    Araç kiralamak istiyorsan turo.com 'dan kiralarsın ama almak istiyorsan cars.com ve cragslist faydalı olur.

    Kanada'da da aynı şekilde zillow veya craigslist kullanabilirsin ev kiralamak, oda kiralamak, araç almak için.

    Orada da biriyle evlen, hayat senindir.
    Çok teşekkürler hocam degerli bilgilerin için aralıkta amerika turist vize randevum var bakalım ona gore bir seyler yapacagim oncesinde 2 sene once polonya giris fransa cikis ucak bileti damgasi var avrupayi gezmistim girince artik iltica mi olur f1 mi ona karar verecegim