@Saitama; Evet, Trump varken iltica edebilirsin.
@constantine38; Merhaba, ABD'ye en çok iltica dönemi Trump'ın bundan önce başta olduğu dönemde yapılmıştır. Yani Amerika zaten göçmen ülkesi, Trump ABD'ye göçmen almazsa ucuz işte çalışacak eleman bulamıyorlar. Amerikalılar tembel bu konuda. Yani iltica etmenin imkansız olması söz konusu değil. Trump konuşmalarında, ABD'ye iltica etmeden izinsiz girip şehre kadar gitmiş, polise hiç gözükmemiş göçmenlerden yani içeride kaçak bulunanlardan bahsedip onları bulacağını, kaçak çalışanları tespit edeceğini ve sınır dışı edeceğini söylüyor. Ayrıca iltica işlemleri ağır ilerler, biraz zorlaşabilir ama Türkler ve Azerilere karşı böyle olmayacak. Emin ol Meksika'dan, Kolombiya'dan, El Salvador gibi ülkelerden çok daha fazla insan geliyor ve onlara karşı böyle bir sert yapıda bulunuyor Trump. Türkler ve Azeriler için çok problem yaşanmayacak.
@Gerrard; Merhaba, siz olayı yanlış anlamışsınız. Başvuru sahibinin iltica ettiği e-Devletinde kesinlikle gözükmez ve bu gizli bilgidir. İltica etmek için Meksika üzerinden ABD'ye gittiğinde, iltica mahkemesinde sunmak için bir sebep göstermelisin. Bir sebebin yoksa Türkiye'de ki bazı şahıslara ödeme yapıyorsun ve sanki Türkiye'de sen olaylara karışmışsın gibi senin e-Devletinde aranma çıkartıyorlar veya bir olay çıkartıyorlar. Haliyle ABD ilticanda
"benim aranmam var" diyebiliyorsun.
Kaçak göçmen demek istemiştim ben.