Bence şuan
en mantıklılarından bir tanesi ilticadır. Neden mi? deport edilme durumun az
(güzel kanıt sunarsan), bir süre sonra
garanti vatandaşlığını alırsın, bir suça veya olaya karışmazsan
harika hayata sahip olursun.
Vizeyle gidince
"yok vizem bitecek mi, nasıl uzatmalıyım?" diye düşüne düşüne çok zorlanırsın.
- Ama vizeyle gitmek istiyorsan bence ilk
Balkan turu yap vizesiz, sonra
Schengen vizeni alıp
Cruise gemi turlarına katıl 1 haftalık Akdeniz turu,
- Sonra 1 haftalık İskandinavya turuna katıl Cruise gemisi için.
- 35 bin TL gibi rakamdı galiba tur fiyatı. Konaklaman, yemen-içmen, uçak biletin dahil
Sonrasında
Kanada vizeni al.
Toronto'dan günü birlik
ABD vizesi al ve
NewYork'a git-gel. Ardından bunu 2-3 defa tekrarla.
Sonrasında 10 yıllık ABD vizesine başvur, turist olarak ABD'ye gir.
Böyle olunca adamlar garanti %100 verir zaten senin vizeni. Avrupa'ya, Kanada'ya, Balkanlar'a gitmişsin neden vize vermesin
ABD'ye girince kaçak bir şekilde doordash yapabilirsin araba kiralayıp, ayrıca doordash hesabı da kiralarsın.
Ardından para biriktirip öğrenci statüsüne çevir yani
F1 vizesine çevir vizeni.
Bu şekilde dil öğrencisi olursun, daha iyi olur.
Craigslist 'den oda kiralarsın veya
zillow.com 'dan. (
Zillow pahalı bir ev kiralama sitesi)
Araç kiralamak istiyorsan
turo.com 'dan kiralarsın ama almak istiyorsan
cars.com ve
cragslist faydalı olur.
Kanada'da da aynı şekilde zillow veya craigslist kullanabilirsin ev kiralamak, oda kiralamak, araç almak için.
Orada da biriyle evlen, hayat senindir.