ParasiteTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence şuan en mantıklılarından bir tanesi ilticadır. Neden mi? deport edilme durumun az (güzel kanıt sunarsan), bir süre sonra garanti vatandaşlığını alırsın, bir suça veya olaya karışmazsan harika hayata sahip olursun.

Vizeyle gidince "yok vizem bitecek mi, nasıl uzatmalıyım?" diye düşüne düşüne çok zorlanırsın.

- Ama vizeyle gitmek istiyorsan bence ilk Balkan turu yap vizesiz, sonra Schengen vizeni alıp Cruise gemi turlarına katıl 1 haftalık Akdeniz turu,
- Sonra 1 haftalık İskandinavya turuna katıl Cruise gemisi için.
- 35 bin TL gibi rakamdı galiba tur fiyatı. Konaklaman, yemen-içmen, uçak biletin dahil

Sonrasında Kanada vizeni al. Toronto'dan günü birlik ABD vizesi al ve NewYork'a git-gel. Ardından bunu 2-3 defa tekrarla.

Sonrasında 10 yıllık ABD vizesine başvur, turist olarak ABD'ye gir.

Böyle olunca adamlar garanti %100 verir zaten senin vizeni. Avrupa'ya, Kanada'ya, Balkanlar'a gitmişsin neden vize vermesin

ABD'ye girince kaçak bir şekilde doordash yapabilirsin araba kiralayıp, ayrıca doordash hesabı da kiralarsın.

Ardından para biriktirip öğrenci statüsüne çevir yani F1 vizesine çevir vizeni.

Bu şekilde dil öğrencisi olursun, daha iyi olur.

Craigslist 'den oda kiralarsın veya zillow.com 'dan. (Zillow pahalı bir ev kiralama sitesi)

Araç kiralamak istiyorsan turo.com 'dan kiralarsın ama almak istiyorsan cars.com ve cragslist faydalı olur.

Kanada'da da aynı şekilde zillow veya craigslist kullanabilirsin ev kiralamak, oda kiralamak, araç almak için.

Orada da biriyle evlen, hayat senindir.
Çok teşekkürler hocam degerli bilgilerin için aralıkta amerika turist vize randevum var bakalım ona gore bir seyler yapacagim oncesinde 2 sene once polonya giris fransa cikis ucak bileti damgasi var avrupayi gezmistim girince artik iltica mi olur f1 mi ona karar verecegim