Günler sizce de hızlı geçmiyor mu?
6
●176
- 01-11-2024, 14:02:02İlerleyen süreçte özellikle haftalık çalışma saatleri belki de artırılarak gün sayısı 4 e düşürülebilir. Sonrasında saat sabit kalarak gün eskiye de dönebilir. İşin özü zaman çok hızlı geçmiyor mu? 😁
- 01-11-2024, 15:49:00Hocam tam tersi saatleri de düşürüp çalışma gününü 4-5 gün yapmalılar.
Emin olun verimlilik daha da artar.
Bir kaç saat daha fazla çalışıyor diye işverenler daha çok iş yapılıyor sanıyor ama yanılıyor.
Adam sabah geldiğinde oyalanıyor, akşam gideceği sıra oyalanıyor, dolayısıyla her halükar da yapılan iş aynı oluyor.
Günlerin hızlı geçmesini bugün annem de dile getirdi.
Kıyamet alameti midir nedir, ne ara deprem oldu, ne ara Gazze ye saldırı başladı anlayamadım.
Sanki dün gibi. - 01-11-2024, 18:22:49Bence yanlış düşünüyorsunuz, bir otomotiv firmasında ( Japon ) çalışıyorum ve iş gücü saniyeler üzerinden hesaplanır. Sizin dediğiniz gibi personelin keyfine kalırsanız ileri gidemezsiniz (ki TR olarak gidemedik zaten).constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2024, 18:47:58Hocam Japonya'nın iş gücüne bakışı ile burası bir değil.sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fabrika tr de bile olsa farketmez.
Adam sabahın köründe geliyor, uykusunu alamamış, gözünü zor açıyor. Haliyle savsaklıyor işi.
Saat 5 olduğu zaman da o 1 saati de pek verimli geçirmiyor.
Tabii ki personele kalsa işler asla yürümez ama bant sistemi ve hesaplanan işgücü olmadığı yerlerde fazladan çalışmanın işverene hiç bir etkisi olmaz.
Fabrika da çalışmış birisi olarak söylüyorum. - 02-11-2024, 21:09:00Dediğim gibi bireysele bırakılırsa maalesef verimsiz olur bizim insanımız biraz da cıvıtıyor bilirsiniz, Japon sisteminde çalışıyorum üretim bölümünde her personelin iş gücü ölçülüp planlanıyor + yatmasınlar diye bireysel performans yapılmış ister istemez bir uğraş içerisine giriyorsun.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
