Hocam tam tersi saatleri de düşürüp çalışma gününü 4-5 gün yapmalılar.
Emin olun verimlilik daha da artar.
Bir kaç saat daha fazla çalışıyor diye işverenler daha çok iş yapılıyor sanıyor ama yanılıyor.
Adam sabah geldiğinde oyalanıyor, akşam gideceği sıra oyalanıyor, dolayısıyla her halükar da yapılan iş aynı oluyor.

Günlerin hızlı geçmesini bugün annem de dile getirdi.
Kıyamet alameti midir nedir, ne ara deprem oldu, ne ara Gazze ye saldırı başladı anlayamadım.
Sanki dün gibi.