• 29-10-2024, 01:26:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://x.com/bpthaber/status/1850879568367718409
  • 29-10-2024, 01:32:07
    #2
    Kişisel Rütbe
    Zafer varken birleşmek yerine bölünüyorlar hepsi birleşse daha iyi olmaz mıydı
  • 29-10-2024, 01:33:57
    #3
    Boş işler bölüne bölüne artık halk kimi takip edeceğini şaşırdı.
  • 29-10-2024, 01:34:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    siyasi parti kurmak basit. bugün 30-40 kişi toplansak r10 partisini kurarız.

    çok partili sistemler, tek partili sistemlere kıyasla daha demokratik kabul edilir ama "demokratik" sadece tanım olarak!

    boşu boşuna kağıt israfı...
  • 29-10-2024, 01:36:05
    #5
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zafer varken birleşmek yerine bölünüyorlar hepsi birleşse daha iyi olmaz mıydı
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş işler bölüne bölüne artık halk kimi takip edeceğini şaşırdı.

    Belki Milliyetçi bir ittifak gelir
  • 29-10-2024, 01:37:50
    #6
    %1 alırsa büyük başarı olur, turşu kurar gibi parti kuruluyor.
  • 29-10-2024, 01:38:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mertarikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki Milliyetçi bir ittifak gelir
    gelir gelir bekle... bitanesi çıkar konuşur konuşur villasını alır çekilir kenara.

    şu ülkede 3. kuşak değişmediği sürece hiç bi şey değişmez bu da yaklaşık 80-100 sene demek.
  • 29-10-2024, 01:39:44
    #8
    Çok şey yazdım da sildim. Bi cahil çıkar ileri geri konuşur, gece gece uğraşmak istemedim.
    Ama bu adam sanırım ben ve benim gibilerin hayat gayesine en yakın adam, sahipsiz kalan Ülkücüler için, Alperenler için umarım gerçekten bi kapı olur, umarım daha öncekiler gibi çizgisini bozmaz, eğer böyle devam ederse, muhtemelen gelecek seçimlerde çok ciddi desteklerim.
  • 29-10-2024, 01:44:40
    #9
    Kurumsal PLUS
    Amaçları bu değil mi zaten? Oy bölmek. Yeteri kadar oy bölünüyor. Her tarafı kendine çekeyim derken diğer yerden kayış kopuyor.