siyasi parti kurmak basit. bugün 30-40 kişi toplansak r10 partisini kurarız.

çok partili sistemler, tek partili sistemlere kıyasla daha demokratik kabul edilir ama "demokratik" sadece tanım olarak!

boşu boşuna kağıt israfı...