siyasi parti kurmak basit. bugün 30-40 kişi toplansak r10 partisini kurarız.
çok partili sistemler, tek partili sistemlere kıyasla daha demokratik kabul edilir ama "demokratik" sadece tanım olarak!
boşu boşuna kağıt israfı...
@Coşkun Çetin; hocam sizde kurunda gücümüzü gösterelim rokitoda sembolümüz olsun
Yeniceri adalet bakanı
Engin maliye bakanı
Bip sağlık bakanı
Diye devam eden ekipte hazır