Çok şey yazdım da sildim. Bi cahil çıkar ileri geri konuşur, gece gece uğraşmak istemedim.
Ama bu adam sanırım ben ve benim gibilerin hayat gayesine en yakın adam, sahipsiz kalan Ülkücüler için, Alperenler için umarım gerçekten bi kapı olur, umarım daha öncekiler gibi çizgisini bozmaz, eğer böyle devam ederse, muhtemelen gelecek seçimlerde çok ciddi desteklerim.