• 28-10-2024, 14:38:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, R10'da gelenek haline gelen meşhur konuyu bir de ben açayım.

    Ne kadar borcunuz var?

    Benim ay başı 47K idi şuanda 14K kaldı aşırı hafiflemiş hissediyorum, aynı zamanda forum dışı işlerime de abanmış durumdayım, inat ettim sıfırlayacağım bu borcu.
  • 28-10-2024, 14:40:25
    #2
    250k civarı
  • 28-10-2024, 14:45:33
    #3
    600 700 bin kaldı
  • 28-10-2024, 14:47:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 700 bin kaldı
    Şu hayatta en merak ettiğim şey sizin kanalınız
  • 28-10-2024, 14:49:05
    #5
    Benim kimseye metellik borcum yok olmadıda hiç. Olması için çok çabalıyorum borç istiyorum borçlanayım diye veren de olmuyor zaten. Veren olsada aldığım parayı bi kaç gün sonra geri veriyorum oda tat vermiyor. DeÄŸiÅŸik bi his 😂😂😂😂
  • 28-10-2024, 14:52:45
    #6
    Borcu varken uyuyamayanlardanım. Çok yakın bir arkadaşım var, arada borç al ver yaparız, galerici kendisi. Ay başında göndereyim ödemeleri atlatayım diye borç alırım, ödemeleri yaparım birkaç gün içinde bana ödemeler döner daha ayın başı gelmeden gönderirim parasını. Senelerdir böyle oldu, alırım max 3-5 gün içinde geri döner. O samimiyete raÄŸmen borç ağır gelir bana, uyuyamam falan. 🤪
  • 28-10-2024, 14:55:58
    #7
    Kredi kartı taksitleri kaldı çok sukur bir kaç aya onlarda biter ama rahat durmayacam onlar bitince bir borç daha olacak. +1 cihaz almam lazım birde aklımdan arabayi değiştir geçiyor. Bakalım hangisi ağır basar.

    Malum borç olmadan mal sahibi olunmuyor
  • 28-10-2024, 14:59:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1M vardır
  • 28-10-2024, 15:00:49
    #9
    0tl