Merhabalar, R10'da gelenek haline gelen meşhur konuyu bir de ben açayım.

Ne kadar borcunuz var?

Benim ay başı 47K idi şuanda 14K kaldı aşırı hafiflemiş hissediyorum, aynı zamanda forum dışı işlerime de abanmış durumdayım, inat ettim sıfırlayacağım bu borcu.