Borcu varken uyuyamayanlardanım. Çok yakın bir arkadaşım var, arada borç al ver yaparız, galerici kendisi. Ay başında göndereyim ödemeleri atlatayım diye borç alırım, ödemeleri yaparım birkaç gün içinde bana ödemeler döner daha ayın başı gelmeden gönderirim parasını. Senelerdir böyle oldu, alırım max 3-5 gün içinde geri döner. O samimiyete rağmen borç ağır gelir bana, uyuyamam falan. 🤪