Benim kimseye metellik borcum yok olmadıda hiç. Olması için çok çabalıyorum borç istiyorum borçlanayım diye veren de olmuyor zaten. Veren olsada aldığım parayı bi kaç gün sonra geri veriyorum oda tat vermiyor. Değişik bi his 😂😂😂😂