3. sınıf ülkelerinde ki gibi sınıf ayrımı yapmak ne kadar mantıklı ?
Neden bu şekilde kampanyalar var ?
Memur değiliz diye neden memurlardan 2.5 katı daha fazla tarife ücreti vereceğiz ?
Marka adı belirtmiyorum resimden anlarsınız.
Memurlar günü gününe öder aksatmaz , diğer halk ya borç takıyor yada doğru dürüst ödemiyor. Çoğu Kredi kartına bağlamış borç içinde yüzüyor.
Tabi dürüst zamanında ödeyen insanlar araya kaynıyor.
Muhtemelen bu fark bundan oluşuyordur.
Memurlar günü gününe öder aksatmaz , diğer halk ya borç takıyor yada doğru dürüst ödemiyor. Çoğu Kredi kartına bağlamış borç içinde yüzüyor.
Tabi dürüst zamanında ödeyen insanlar araya kaynıyor.
Muhtemelen bu fark bundan oluşuyordur.