• 03-10-2024, 11:44:08
    #1
    3. sınıf ülkelerinde ki gibi sınıf ayrımı yapmak ne kadar mantıklı ?
    Neden bu şekilde kampanyalar var ?
    Memur değiliz diye neden memurlardan 2.5 katı daha fazla tarife ücreti vereceğiz ?
    Marka adı belirtmiyorum resimden anlarsınız.
  • 03-10-2024, 11:45:11
    #2
    Instagram mavi tik✅
    hocam ülkemizin adalet mantıgı belli


    parası az olandan daha çok al

    parası çok olandan daha az al
  • 03-10-2024, 11:54:26
    #3
    3. Sınıf ülkelerindeki gibi diyorsun da zaten bir 3.sınıf ülkede yaşıyorsub
    • bloggokhan
    • DoraOtomotiv
    • Daimonn
    DoraOtomotiv, Daimonn ve bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 03-10-2024, 12:00:15
    #4
    Memurlar günü gününe öder aksatmaz , diğer halk ya borç takıyor yada doğru dürüst ödemiyor. Çoğu Kredi kartına bağlamış borç içinde yüzüyor.
    Tabi dürüst zamanında ödeyen insanlar araya kaynıyor.
    Muhtemelen bu fark bundan oluşuyordur.

    Böyle halk böylesini hak eder diyor firmalar.
  • 03-10-2024, 12:00:59
    #5
    zenginlere ucuz bedava fakire pahalı

    memur maaş yetmiyor diye ağlamıyor mu sinir oluyorum asgari ücretli ne yapsın bana kalırsa memur maaşı ile asgari ücret eşitlensin
  • 03-10-2024, 12:02:18
    #6
    Adamlar tekelleşmiş rekabet kurumunun el atması lazım ama umurlarında değil.
  • 03-10-2024, 12:04:59
    #7
    Platin üye
    Emniyet çalışanı akrabanız varsa referans göstersin sizi sizde faydalanın hocam.
  • 03-10-2024, 12:07:17
    #8
    Platin üye
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memurlar günü gününe öder aksatmaz , diğer halk ya borç takıyor yada doğru dürüst ödemiyor. Çoğu Kredi kartına bağlamış borç içinde yüzüyor.
    Tabi dürüst zamanında ödeyen insanlar araya kaynıyor.
    Muhtemelen bu fark bundan oluşuyordur.

    Böyle halk böylesini hak eder diyor firmalar.
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zenginlere ucuz bedava fakire pahalı

    memur maaş yetmiyor diye ağlamıyor mu sinir oluyorum asgari ücretli ne yapsın bana kalırsa memur maaşı ile asgari ücret eşitlensin
    Hocam polislere özel kampanya bu şahsen ben polislerin aldığı paranın değeri yok benim gözümde geçen gün bi ablamızı şehit verdik hayat şartları zor.
  • 03-10-2024, 12:08:19
    #9
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam polislere özel kampanya bu şahsen ben polislerin aldığı paranın değeri yok benim gözümde geçen gün bi ablamızı şehit verdik hayat şartları zor.
    ben memur için dedim masa başında oturan

    polis , jandarma vs onlar piskolojik olarakta sıkıntı