norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam polislere özel kampanya bu şahsen ben polislerin aldığı paranın değeri yok benim gözümde geçen gün bi ablamızı şehit verdik hayat şartları zor.
ben memur için dedim masa başında oturan

polis , jandarma vs onlar piskolojik olarakta sıkıntı