3. sınıf ülkelerinde ki gibi sınıf ayrımı yapmak ne kadar mantıklı ?
Neden bu şekilde kampanyalar var ?
Memur değiliz diye neden memurlardan 2.5 katı daha fazla tarife ücreti vereceğiz ?
Marka adı belirtmiyorum resimden anlarsınız.