kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memurlar günü gününe öder aksatmaz , diğer halk ya borç takıyor yada doğru dürüst ödemiyor. Çoğu Kredi kartına bağlamış borç içinde yüzüyor.
Tabi dürüst zamanında ödeyen insanlar araya kaynıyor.
Muhtemelen bu fark bundan oluşuyordur.

Böyle halk böylesini hak eder diyor firmalar.
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zenginlere ucuz bedava fakire pahalı

memur maaş yetmiyor diye ağlamıyor mu sinir oluyorum asgari ücretli ne yapsın bana kalırsa memur maaşı ile asgari ücret eşitlensin
Hocam polislere özel kampanya bu şahsen ben polislerin aldığı paranın değeri yok benim gözümde geçen gün bi ablamızı şehit verdik hayat şartları zor.