• 21-09-2024, 17:47:22
    #1
    Trabzon meydanda derbi izlemeye yer var mı?
    Ek olarak nargilede bulundurup derbiyi izleyebileceğimiz bir mekan varsa sahada iyi olur.
    Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim
  • 21-09-2024, 17:49:34
    #2
    Maraş caddesi İpekyol İş Merkezi 2. katta Çolakoğlu cafe var hocam orada izleyebilirsiniz.
  • 21-09-2024, 17:56:44
    #3
    Fenerliyseniz izlememenizi tavsiye ederim
  • 21-09-2024, 17:58:12
    #4
    Cneyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maraş caddesi İpekyol İş Merkezi 2. katta Çolakoğlu cafe var hocam orada izleyebilirsiniz.
    Hocam nargile hakkinda bilginiz var mıydı peki mekan içinde çok teşekkürler
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerliyseniz izlememenizi tavsiye ederim
    Trabzonda sokakta bile göremezsiniz onları hocam
  • 21-09-2024, 17:59:07
    #5
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerliyseniz izlememenizi tavsiye ederim
    Bu mantıkla trabzonlular trabzondan başka hiç bir şehirde formalı gezmemeli maçlarını izlememeli küçücük trabzonu büyüten bir tsliler var bir gsliler
  • 21-09-2024, 18:00:53
    #6
    ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantıkla trabzonlular trabzondan başka hiç bir şehirde formalı gezmemeli maçlarını izlememeli küçücük trabzonu büyüten bir tsliler var bir gsliler
    Şehir takımı farkı diyelim biz ona hocam fazlada takmamak lazım bu tür şeyleri
  • 21-09-2024, 18:03:46
    #7
    ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantıkla trabzonlular trabzondan başka hiç bir şehirde formalı gezmemeli maçlarını izlememeli küçücük trabzonu büyüten bir tsliler var bir gsliler
    Bu kadar fanatik olmamak lazım, bazı yapılan şakaları kaldırabilmek lazım hocam.
    Ayrıca küçücük Trabzon uzaktan denilebilinir ancak ben orada 5 sene üniversite okumuş biri olarak söyleyebilirim ki halkı için Trabzonspor çok önemli.
    Geçen seneki olaylardan sonra da daha da olay büyüdü. O yüzden naçizane tavsiyemdi bu benim.

    Not: Geçen seneki Şampiyon Fenerbahçe konunuzu gördüm de, fanatiklik seviyenizi yeni anladım hocam.
    Sizlere de naçizane tavsiyem Trabzon meydanda bu tarz hareketler ve eylemler sizler için tatlı olmayabilir.
  • 21-09-2024, 18:33:33
    #8
    Kriptopkolu sen hangi takımlısın bilmiyorum ama seni sokaklarda formanla FENERBAHÇELİLER görürse tatsızlık çıkabilir senin mantıgınla çünkü dünyanın her yerinde FENERBAHÇE taraftarı var trabzon meydanına yada bir meydana gerek yok böyle konuşursan birgün başına gelir dikkat et insanları ve ortamı germeyin.

    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar fanatik olmamak lazım, bazı yapılan şakaları kaldırabilmek lazım hocam.
    Ayrıca küçücük Trabzon uzaktan denilebilinir ancak ben orada 5 sene üniversite okumuş biri olarak söyleyebilirim ki halkı için Trabzonspor çok önemli.
    Geçen seneki olaylardan sonra da daha da olay büyüdü. O yüzden naçizane tavsiyemdi bu benim.

    Not: Geçen seneki Şampiyon Fenerbahçe konunuzu gördüm de, fanatiklik seviyenizi yeni anladım hocam.
    Sizlere de naçizane tavsiyem Trabzon meydanda bu tarz hareketler ve eylemler sizler için tatlı olmayabilir.
  • 21-09-2024, 18:34:14
    #9
    Okadar delikanlı var mı ben göremiyorum öyle sevinince dayak atacak ozaman bizde her yerde farklı rakipleri dövelim çok boş konuşup ortamı geriyorsunuz.

    rean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam illaki izlersinde iki takımdan biri gol atınca sevinirsen dayak yeme olasılığın %99