ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mantıkla trabzonlular trabzondan başka hiç bir şehirde formalı gezmemeli maçlarını izlememeli küçücük trabzonu büyüten bir tsliler var bir gsliler
Bu kadar fanatik olmamak lazım, bazı yapılan şakaları kaldırabilmek lazım hocam.
Ayrıca küçücük Trabzon uzaktan denilebilinir ancak ben orada 5 sene üniversite okumuş biri olarak söyleyebilirim ki halkı için Trabzonspor çok önemli.
Geçen seneki olaylardan sonra da daha da olay büyüdü. O yüzden naçizane tavsiyemdi bu benim.

Not: Geçen seneki Şampiyon Fenerbahçe konunuzu gördüm de, fanatiklik seviyenizi yeni anladım hocam.
Sizlere de naçizane tavsiyem Trabzon meydanda bu tarz hareketler ve eylemler sizler için tatlı olmayabilir.