ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mantıkla trabzonlular trabzondan başka hiç bir şehirde formalı gezmemeli maçlarını izlememeli küçücük trabzonu büyüten bir tsliler var bir gsliler
Şehir takımı farkı diyelim biz ona hocam fazlada takmamak lazım bu tür şeyleri