Kriptopkolu sen hangi takımlısın bilmiyorum ama seni sokaklarda formanla FENERBAHÇELİLER görürse tatsızlık çıkabilir senin mantıgınla çünkü dünyanın her yerinde FENERBAHÇE taraftarı var trabzon meydanına yada bir meydana gerek yok böyle konuşursan birgün başına gelir dikkat et insanları ve ortamı germeyin.
Bu kadar fanatik olmamak lazım, bazı yapılan şakaları kaldırabilmek lazım hocam.
Ayrıca küçücük Trabzon uzaktan denilebilinir ancak ben orada 5 sene üniversite okumuş biri olarak söyleyebilirim ki halkı için Trabzonspor çok önemli.
Geçen seneki olaylardan sonra da daha da olay büyüdü. O yüzden naçizane tavsiyemdi bu benim.
Not: Geçen seneki Şampiyon Fenerbahçe konunuzu gördüm de, fanatiklik seviyenizi yeni anladım hocam.
Sizlere de naçizane tavsiyem Trabzon meydanda bu tarz hareketler ve eylemler sizler için tatlı olmayabilir.