kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerliyseniz izlememenizi tavsiye ederim
Bu mantıkla trabzonlular trabzondan başka hiç bir şehirde formalı gezmemeli maçlarını izlememeli küçücük trabzonu büyüten bir tsliler var bir gsliler