• 19-09-2024, 04:10:30
    #1
    Herkese merhaba öncelikle herkes komplo teorisyeni gibi apple cihazlarda patlatılabilir öyle olabilir vs diyerek yanlış bilgilendirme yapıyor.
    İsrailin kayıt cihazlarını patlatması tamamen iyi bir istihbarat örneği lübnana teslim edilecek her türlü elektronik cihaza donanımsal eklemeler yaparak patlatabilecekleri şekilde düzenlemişler.

    Ama telefonlarda lityum pil varmış oda patlıyormuş?
    Lityum pil patlamaz arkadaşlar ancak gaz açığa çıkarır oda iyi bir yanıcıdır yani sadece tasarım veya üretim hataları yüzünden yangın çıkarabilir.

    Kayıt cihazları hacklenerek patlatılmadı hepsi son seri ürünler iyi bir istihbarat yada işbirliği söz konusu kayıt cihazları gönderilen kodları gösterir eğer içerisine patlayıcı yerleştirip belirlenen kod gönderildiğinde donanımsal olarak tetiklenip patlayacak şekilde düzenlerseniz güzel bir bomba elde edersiniz. bu kayıt cihazı yada telefon ile sınırlı değil basit elektronik cihazlara yapılabilir şarj aletleri,traş makinaları öyle internet erişimi olan hacklenebilir ütopik konular değil bunlar.

    Gelelim elektrikli araçlara elektirikli araçlarda lityum pil kullanıyor ciddi yangın çıkarabilirler söndürülmeside zor ancak bu her canı sıkılan araba yakabilir anlamına gelmiyor çünkü donanımsal olarak aşırı yüke engel olacak şekilde tasarlanıyor yani eğer içerisine patlayıcı koyup ona göre tasarlamassanız bir bomba sürmüyorsunuz demektir eğer hepsi bu şekilde tasarlanmış olsaydı basit trafik kazaları nakliye sorunları gibi her problemde etrafta havaya uçan cihazlar görürdük yada ısınan her cihaz havaya uçardı.

    ben elektronikçi değilim ancak bu kayıt cihazları kalem pille çalışıyor kalem pilin dayanma ömrünü bilmeyen yoktur sizce kalem pille uzun vadeli uzaktan bomba yapılırmı yoksa içeride zaten entegre edilmiş patlayıcımı patladı ?
  • 19-09-2024, 04:49:06
    #2
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba öncelikle herkes komplo teorisyeni gibi apple cihazlarda patlatılabilir öyle olabilir vs diyerek yanlış bilgilendirme yapıyor.
    İsrailin kayıt cihazlarını patlatması tamamen iyi bir istihbarat örneği lübnana teslim edilecek her türlü elektronik cihaza donanımsal eklemeler yaparak patlatabilecekleri şekilde düzenlemişler.

    Ama telefonlarda lityum pil varmış oda patlıyormuş?
    Lityum pil patlamaz arkadaşlar ancak gaz açığa çıkarır oda iyi bir yanıcıdır yani sadece tasarım veya üretim hataları yüzünden yangın çıkarabilir.

    Kayıt cihazları hacklenerek patlatılmadı hepsi son seri ürünler iyi bir istihbarat yada işbirliği söz konusu kayıt cihazları gönderilen kodları gösterir eğer içerisine patlayıcı yerleştirip belirlenen kod gönderildiğinde donanımsal olarak tetiklenip patlayacak şekilde düzenlerseniz güzel bir bomba elde edersiniz. bu kayıt cihazı yada telefon ile sınırlı değil basit elektronik cihazlara yapılabilir şarj aletleri,traş makinaları öyle internet erişimi olan hacklenebilir ütopik konular değil bunlar.

    Gelelim elektrikli araçlara elektirikli araçlarda lityum pil kullanıyor ciddi yangın çıkarabilirler söndürülmeside zor ancak bu her canı sıkılan araba yakabilir anlamına gelmiyor çünkü donanımsal olarak aşırı yüke engel olacak şekilde tasarlanıyor yani eğer içerisine patlayıcı koyup ona göre tasarlamassanız bir bomba sürmüyorsunuz demektir eğer hepsi bu şekilde tasarlanmış olsaydı basit trafik kazaları nakliye sorunları gibi her problemde etrafta havaya uçan cihazlar görürdük yada ısınan her cihaz havaya uçardı.

    ben elektronikçi değilim ancak bu kayıt cihazları kalem pille çalışıyor kalem pilin dayanma ömrünü bilmeyen yoktur sizce kalem pille uzun vadeli uzaktan bomba yapılırmı yoksa içeride zaten entegre edilmiş patlayıcımı patladı ?
    Hocam pil filan değil patlayıcı dediğimiz şey belirli kimyasalların bir araya getirilip özel bir düzenekle patlayıcı etki yapacak şekilde kimsyasal reaksiyonu başlatmasıdır.
    En basit örnek tüp içinde sıkışan gazın patlayıcı etki yapması gibi yada torpil nasıl patlıyor ? normalde barut patlamaz yada çok şiddetli etki yapmaz ama sıkıştığı için basınç ortaya çıkıyor.
    Büyük ihtimal böyle yani uzmanı yorumlasın tabi bunlar benim bildiklerim
  • 19-09-2024, 04:50:45
    #3
    Karmaşık şeyler düşünmeye gerek yok yani basit düşünürseniz daha kolay anlarsınız
  • 19-09-2024, 04:51:05
    #4
    Gerçek şu ki Apple gibi dünya devi bir markayi yem olarak kullanıp olası bir durumda telefonlarını patlatacaklarini kesinlikle düşünmem.
    Yahudi, altın yumurtlayan tavugunu kesmez hiçbir zaman.
    Apple Yahudilerin en yağlı markalarından bir tanesi.
    Böyle bir durum olması halinde Apple diye bir firma kalmaz.
    Kaldı ki dünya genelinde Apple telefonlara olan güveni sarsmis olabilir bu patlama olayı.
    Kesinlikle böyle birşey olamaz, Apple telefonları patlatamazlar degil.
    İsteseler patlatabilirler, ama bu onların yapacağı en son şeylerden bir tanesidir bana sorarsanız.
    Kaş yapayım derken kdunya gebelindeki ekonomik ve teknolojik üstünlüğü Çin'e kaptırmış olur ABD.
  • 19-09-2024, 04:58:37
    #5
    taksimetre acik mi
  • 19-09-2024, 05:56:14
    #6
    Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek şu ki Apple gibi dünya devi bir markayi yem olarak kullanıp olası bir durumda telefonlarını patlatacaklarini kesinlikle düşünmem.
    Yahudi, altın yumurtlayan tavugunu kesmez hiçbir zaman.
    Apple Yahudilerin en yağlı markalarından bir tanesi.
    Böyle bir durum olması halinde Apple diye bir firma kalmaz.
    Kaldı ki dünya genelinde Apple telefonlara olan güveni sarsmis olabilir bu patlama olayı.
    Kesinlikle böyle birşey olamaz, Apple telefonları patlatamazlar degil.
    İsteseler patlatabilirler, ama bu onların yapacağı en son şeylerden bir tanesidir bana sorarsanız.
    Kaş yapayım derken kdunya gebelindeki ekonomik ve teknolojik üstünlüğü Çin'e kaptırmış olur ABD.
    Arzı mevudu kuramayacaklarını anladıkları anda tüm tuşlara basacaklardır. 2007 yapımı bir film vardı. Bruce Willis'in. Hani trafiği hackledikleri, yazılımla ilgili bir filmdi. O geldi aklıma.

    İşler istediği gibi gitmezse dünyayı karıştırabileceklerinin fragmanını izledik aslında. Adamlar zaten açık açık diyor.

    Biz geliyoruz. Gazzeye, Lübnana, her yere geleceğiz. İsterse tüm dünya bize boykot uygulasın. Amerika dahil herkese kafa tutacağız.

    Şimdi, bu görüşteki zihniyet artık istediğini almak için çoktan start verdi. 3.Dünya savaşı deniliyor ama bana kalırsa çoktan başladı bile. Çevremize bir baksanıza. Her yer ateş içinde. Bizene bundan demeyin. Bunun ucu eninde sonunda bize dokunacak. İsrail ile Türk ordusu elbet karşı karşıya gelecektir. Çünkü adamlar bu coğrafyayı hep istiyorlar. Bu coğrafyadaki en güzel yerin konumuda bizde. Buna sahip olmak için ellerinden geleni yapacaklar ki yapıyorlarda.

    Şimdi arkadaşımız cep telefonları patlamaz etmez demiş. Teknik olarak bu doğru ama artık tüm büyük firmalar cihazlarını ucuz iş gücü altında çine gönderiyor. Peki bu cihazların içine sıvı patlayıcı koysalar kimin haberi olur. Kimsenin. Ya işte firma kendini karalamaz. Emir aldıkları anda bunu yaparlar.

    Google bir firma öyle değil mi. Peki google amerika hükümetinden emir aldığı gibi Huawei firmasına yazılım vermeyi kesti mi. Anında kesti. Google çıkıpta şunu diyebildi mi.

    Ya sen benim müşterilerim ile arama nasıl girebilirsin. Dediğini yapmıyorum dese ne olur ki diyemez de. Google'ı 1 günde harcarlar. Olmaz demeyin.

    Teknoloji ellerinde olduğu müddetçe bilim için konuştuğumuz mantıklı teknik bilgi yerle bir olur. Sen teknik olarak patlamaz diyorsun ama adamlar bunu yapamayacağını, bu yaşanan olaydan sonra net olarak söyleyebiliyor musun. Artık bunu net olarak söylemek mümkün değil.

    O yüzden, artık her şeyin olduğu, olacağı bir döneme girdik. 3. Dünya savaşı bastırılsa bile bu gözü dönmüş güruh ile dünya öyle böyle karşı karşıya gelecek. Çünkü bu güruhun durma gibi bir durumu kalmadı. Durursa, arzı mevud çöker. Arzı mevud çökerse, dünyayı ateşe verirler.
  • 19-09-2024, 06:22:40
    #7
    Sevilmeyen kaynana telefonu patlatılır r10'a özel 100 tl
  • 19-09-2024, 09:03:50
    #8
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arzı mevudu kuramayacaklarını anladıkları anda tüm tuşlara basacaklardır. 2007 yapımı bir film vardı. Bruce Willis'in. Hani trafiği hackledikleri, yazılımla ilgili bir filmdi. O geldi aklıma.

    İşler istediği gibi gitmezse dünyayı karıştırabileceklerinin fragmanını izledik aslında. Adamlar zaten açık açık diyor.

    Biz geliyoruz. Gazzeye, Lübnana, her yere geleceğiz. İsterse tüm dünya bize boykot uygulasın. Amerika dahil herkese kafa tutacağız.

    Şimdi, bu görüşteki zihniyet artık istediğini almak için çoktan start verdi. 3.Dünya savaşı deniliyor ama bana kalırsa çoktan başladı bile. Çevremize bir baksanıza. Her yer ateş içinde. Bizene bundan demeyin. Bunun ucu eninde sonunda bize dokunacak. İsrail ile Türk ordusu elbet karşı karşıya gelecektir. Çünkü adamlar bu coğrafyayı hep istiyorlar. Bu coğrafyadaki en güzel yerin konumuda bizde. Buna sahip olmak için ellerinden geleni yapacaklar ki yapıyorlarda.

    Şimdi arkadaşımız cep telefonları patlamaz etmez demiş. Teknik olarak bu doğru ama artık tüm büyük firmalar cihazlarını ucuz iş gücü altında çine gönderiyor. Peki bu cihazların içine sıvı patlayıcı koysalar kimin haberi olur. Kimsenin. Ya işte firma kendini karalamaz. Emir aldıkları anda bunu yaparlar.

    Google bir firma öyle değil mi. Peki google amerika hükümetinden emir aldığı gibi Huawei firmasına yazılım vermeyi kesti mi. Anında kesti. Google çıkıpta şunu diyebildi mi.

    Ya sen benim müşterilerim ile arama nasıl girebilirsin. Dediğini yapmıyorum dese ne olur ki diyemez de. Google'ı 1 günde harcarlar. Olmaz demeyin.

    Teknoloji ellerinde olduğu müddetçe bilim için konuştuğumuz mantıklı teknik bilgi yerle bir olur. Sen teknik olarak patlamaz diyorsun ama adamlar bunu yapamayacağını, bu yaşanan olaydan sonra net olarak söyleyebiliyor musun. Artık bunu net olarak söylemek mümkün değil.

    O yüzden, artık her şeyin olduğu, olacağı bir döneme girdik. 3. Dünya savaşı bastırılsa bile bu gözü dönmüş güruh ile dünya öyle böyle karşı karşıya gelecek. Çünkü bu güruhun durma gibi bir durumu kalmadı. Durursa, arzı mevud çöker. Arzı mevud çökerse, dünyayı ateşe verirler.
    İsrail Arap savaşı birçok defa gerçekleşti İsrail bölgede sina yarımadasına kadar ele geçirdiği de oldu. Yani pek bir şey çıkmaz çıksa bile dünya savaşına dönüşmez