Gerçek şu ki Apple gibi dünya devi bir markayi yem olarak kullanıp olası bir durumda telefonlarını patlatacaklarini kesinlikle düşünmem.
Yahudi, altın yumurtlayan tavugunu kesmez hiçbir zaman.
Apple Yahudilerin en yağlı markalarından bir tanesi.
Böyle bir durum olması halinde Apple diye bir firma kalmaz.
Kaldı ki dünya genelinde Apple telefonlara olan güveni sarsmis olabilir bu patlama olayı.
Kesinlikle böyle birşey olamaz, Apple telefonları patlatamazlar degil.
İsteseler patlatabilirler, ama bu onların yapacağı en son şeylerden bir tanesidir bana sorarsanız.
Kaş yapayım derken kdunya gebelindeki ekonomik ve teknolojik üstünlüğü Çin'e kaptırmış olur ABD.