• 10-09-2024, 23:00:14
    #10
    Hocam yasalar o benim işimi hallediyor o benim işi halleder diye yürüyor ise bu ülkede ne ADALET bakanlığına gerek var ne de polise jandarmaya.

    Arkadaşınız yapmış, sizde olayı haksız olduğunuz halde üste çıkmaya çalışmışsınız

    Geçmiş olsun
  • 10-09-2024, 23:01:01
    #11
    Egzoz patlamışsınız jandarmada haklı olarak kimlik kontrolü yapmış. Jandarmanın burada yanlışı ne anlamadım.
  • 10-09-2024, 23:01:29
    #12
    Jandarma ile dalga geçer gibi egsoz patlatın ehliyetsiz motor sürün ilçe başkanını arayın ne yapmalarını isterdiniz
  • 10-09-2024, 23:03:43
    #13
    Google Maps Expert
    Benim amcam Vezirköprü MHP İlçe Başkanı Turan Kaya...Bakacağız
  • 10-09-2024, 23:04:21
    #14
    üstüne burda konu açtın bi posta da biz dalga geçtik eyvallah
  • 10-09-2024, 23:04:36
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ehliyetsiz motor kullanıp üstüne yakalanmışsın. Tanıdıkları aradın diye de jandarma dalga geçmiş bunu burada soracağınıza tanıdığınıza sorsaydınız ya. İşini yapan kolluk kuvvetlerinin işinden yapmak istiyorsunuz benim burdan anladığım konu bu jandarma sonuna kadar haklı...
  • 10-09-2024, 23:04:56
    #16
    R10 Sigortacısı
    Benzinci marketinde müdür yardımcısı nedir? Müdür, müdür yardımcısı, çalışan. Biri gofret dizse öteki para alsa öteki de kaşe basıyordur fişe. Cidden yanlış anlama market müdürü, market müdür yardımcısı ve en az 4 çalışan gerekli müdürlük için 6 kişi markette gözümde canlandıramadım.
  • 10-09-2024, 23:05:23
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az bile demiş jandarma, ben olsam evire çevire döverdim.

    Ehliyetsiz taşıt kullanmanın hiç bir türlü haklı yanı yoktur, kolluk kuvvetleri görevini yapıyor senin tanıdığını arayıp o cezaya engel olmaya hakkın yok.
    Ehliyetin yoksa sürmeyeceksin.
  • 10-09-2024, 23:05:42
    #18
    Şu yaşadıklarından sonra şu konuyu açmaya utanmalıydın kardeşim.
    Bu olayda şikayet edilmesi gereken tek sensin.