Az bile demiş jandarma, ben olsam evire çevire döverdim.

Ehliyetsiz taşıt kullanmanın hiç bir türlü haklı yanı yoktur, kolluk kuvvetleri görevini yapıyor senin tanıdığını arayıp o cezaya engel olmaya hakkın yok.
Ehliyetin yoksa sürmeyeceksin.