Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Az bile demiş jandarma, ben olsam evire çevire döverdim.
Ehliyetsiz taşıt kullanmanın hiç bir türlü haklı yanı yoktur, kolluk kuvvetleri görevini yapıyor senin tanıdığını arayıp o cezaya engel olmaya hakkın yok.
Ehliyetin yoksa sürmeyeceksin.