• 10-09-2024, 23:05:50
    #19
    Genç bir kardeşimiz bu kadar üstüne gitmeye gerek yok bence. Hatalı olduğunun farkında olsa bence bu konuyu açmazdı.
  • 10-09-2024, 23:07:29
    #20
    Anlattıklarına göre Jandarma haklı.
  • 10-09-2024, 23:10:26
    #21
    Turan Gayaaaa
  • 10-09-2024, 23:10:48
    #22
    Umarım şaka yapıyorsunuzdur?
  • 10-09-2024, 23:10:54
    #23
    Jandarma haklı kardeşim şikayet edecek bir durum da göremedim
  • 10-09-2024, 23:10:54
    #24
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüne burda konu açtın bi posta da biz dalga geçtik eyvallah
    Gece gece bağırttı WOXNWOCNEOCME
  • 10-09-2024, 23:17:07
    #25
    O değilde eleman konuyu açtıktan sonra offline akıllanmayıp birde r10 konu açtın diye paket ettiler
  • 10-09-2024, 23:21:09
    #26
    Buradan işlemi yapan jandarmaya seslenmek istiyorum. Bizim bu ülkeye dair umutlarımızı yeşertmeye ne hakkın var
  • 10-09-2024, 23:21:56
    #27
    Hayır açık açık şunuda demişsin, onlar bizim işimizi görüyor, biz de onların benzin falan ? Rüşvette mi veriyorsunuz yani ?