Hocam yasalar o benim işimi hallediyor o benim işi halleder diye yürüyor ise bu ülkede ne ADALET bakanlığına gerek var ne de polise jandarmaya.

Arkadaşınız yapmış, sizde olayı haksız olduğunuz halde üste çıkmaya çalışmışsınız

Geçmiş olsun