• 27-07-2009, 00:50:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tartışmayalım arkadaşlar. infratime'nin verdiği parça gerçekten güzel fatal ne güzel paylaşım yapmış dinleyelim işte..
  • 27-07-2009, 00:58:28
    #11
    Bende kürtçe parça olarak [media]http://www.youtube.com/watch?v=qKyktqcetZw[/media] bunu beğeniyorum.Şiwan perwer güzel söylüyor.


    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=3bKKcllQqK8[/MEDIA]

    Buda Ciwan Haco Batman'ı yerinden oynatmış.
  • 27-07-2009, 01:09:31
    #12
    benim de sevdiğim şarkı var hem kürtçe hem de türkçe


    server kocakaya keke kürtçe
    Buda Türkçe'si
  • 27-07-2009, 01:10:27
    #13
    Benimde sevdiğim türkü var türkçe ( tek dilimiz )
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=0OkkeAPVy9k[/media]
  • 27-07-2009, 01:21:23
    #14
    Konu dışına çıkacak türden mesajlar yazmayınız !
  • 27-07-2009, 01:24:41
    #15
    Misafir
    WebStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışına çıkacak türden mesajlar yazmayınız !
    bazıları tahrik etmek istiyor Moderatörün sesine kulak verin lütfen kendi diline dinine ırkına nekadar saygı duyuyorsan başkasınınkinede saygu duy
  • 27-07-2009, 01:25:44
    #16
    Kendi ülkemde çalınan şarkıdan birşey anlamıyorum çünkü dilini bilmiyorum ne güzel dimi:S
  • 27-07-2009, 01:27:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Tasarimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde sevdiğim türkü var türkçe ( tek dilimiz )

    YouTube - eledim eledim
    Buda hoşuna gidecektir.

    KERİM YAĞCI - YARAM SIZLAR - Vidoko.com

    Türkülerle aram iyidir Dil farketmez.
  • 27-07-2009, 01:51:29
    #18
    konu ne güzel bi hal almış ya güzel bir playlist oldu