Bende kürtçe parça olarak [media]http://www.youtube.com/watch?v=qKyktqcetZw[/media] bunu beğeniyorum.Şiwan perwer güzel söylüyor.


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=3bKKcllQqK8[/MEDIA]

Buda Ciwan Haco Batman'ı yerinden oynatmış.