• 26-07-2009, 21:47:37
    #1
    bir arkadaş msn den yolladı, dünden beri kaçıncı dinleyişim bilmiyorum, şarkının sözlerini anlamıyorum ama öyle söylemişler ki resmen kalbimi parçaladı geçti, eski bir takım şeyleri hatırlattı bana.. dillerine sağlık...

    [media]http://www.youtube.com/watch?v=xs8tFUEykZc[/media]
  • 26-07-2009, 22:34:26
    #2
    Misafir
    ses sistemi bozuk olmasa anlamıyan arkadaşlara tercüme ederdim
  • 26-07-2009, 22:55:05
    #3
    Kürtçe bilen arkadaşlar ne anlattığını 3-5 cümleyle anlatabilir mi ?
  • 26-07-2009, 23:37:05
    #4
    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=LUTfBw3nOGs[/MEDIA]

    Bende konunu okudum öyle bir yazdın ki bu şarkıyı önereyim bari çok hoş bir şarkı Türkçe bir şarkıdır. Gerçekten insanı böyle alır götürür iyi dinlemeler.
  • 26-07-2009, 23:43:28
    #5
    Line mesajını yeni gördüm. Kürtçe şarkıları tam çeviremiyorum fazla kürtçede bilmiyorumda şöyle birşeyler anlatıyor.
    Başı böyle.
    Ben senden duydum be gülüm. Dost oldun bana yar oldun bana be gülüm gülüm.
  • 26-07-2009, 23:58:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Alternatif yok mu

    + olarak

    elgajiye elqajiye elgazi mikail -ahmet aslan (hq) / fizy.

    Dinlemenizi tavsiye ederim. Hiç bişi anlamıyorum ama sürekli dinliyorum. Büyüleyici.
  • 27-07-2009, 00:30:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu şarkının Türkçe'si yok mu ? Yoksa Türkçe'sinide yazında bizde anlayalım bari!
  • 27-07-2009, 00:42:32
    #8
    Misafir
    mikail aslan Dersim (Tunceli) yöresinden ve Yurt dışında yaşıyor Türkiyeye birkaç kere geldi sanırım birtakım nedenlerden dolayı Türkiyeye girişi yasaklanmıştı sanırım ve Çok harika bir sesi ve yorumu var
  • 27-07-2009, 00:50:09
    #9
    ben bu şarkıyı kuzey ırakta dinlemiştim 2007 senesinde ama söyleyen bayan değildi.