• 21-08-2024, 02:33:26
    #1
    Yaklaşık 1 saat önce bayraklıda arkadaşım inanılmaz bi koku olduğunu söylemişti. Ölü bakıklar kıyıya vurmuş o kokuyor diyordu. Şimdi karabağlarda da felaket iğrenç bir koku var. Lağım desen değil, çürük balık desen değil. Ne olduğu belli değil ama mide bulandıracak cinsten. Resmen kokunun tadı var şuan. İzmirde duyan var mı kokuyu?
  • 21-08-2024, 02:37:41
    #2
    Alt yapıdan kaynaklı olabilir hocam.
  • 21-08-2024, 02:42:33
    #3
    Bayraklı kokar o anlaşılabilir zira 20 yıl önce de kokuyordu hele ki yılın bu döneminde. Ama Karabağlar'da bu tarz bir koku olması pek hayra alamet değil.

    Açıkçası gaz çıkışı olan bir nokta olabilir, deprem vesaire gibi durumlar öncesinde de bu tarz şeyler oluyor.
  • 21-08-2024, 02:43:21
    #4
    İlginç sebebi ortaya çıkarsa merak ediyorum.
  • 21-08-2024, 02:46:46
    #5
    İzmir kokuyor zaten
  • 21-08-2024, 02:48:13
    #6
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayraklı kokar o anlaşılabilir zira 20 yıl önce de kokuyordu hele ki yılın bu döneminde. Ama Karabağlar'da bu tarz bir koku olması pek hayra alamet değil.

    Açıkçası gaz çıkışı olan bir nokta olabilir, deprem vesaire gibi durumlar öncesinde de bu tarz şeyler oluyor.
    Hocam o körfezin kokusu meşhurdur ama şuanki öyle bişey değil. Çok iğrenç bir koku. Bi ingiliz gemisinin geçtiği ve sonrasında denizin üstünün yemyeşil olduğu söyleniyo. Keza şimdi videosunu da gördüm sahil ölü balıklarla kaynıyor. Bi süre balık yememekte fayda var. Bunları toplayıp satarlar şimdi
  • 21-08-2024, 03:35:54
    #7
    Evet ben de Karşıyaka'dayım, normal bir koku değildi kesinlikle. İzmir genelde kokuyor ama bu öyle bir şey değildi inanılmaz mide bulandırıcı garip bir kokuydu.
  • 21-08-2024, 04:21:51
    #8
    İzmir ben bildim bileli kötü kokuyor ama bu koku cidden ayrı bir kötü