Bayraklı kokar o anlaşılabilir zira 20 yıl önce de kokuyordu hele ki yılın bu döneminde. Ama Karabağlar'da bu tarz bir koku olması pek hayra alamet değil.
Açıkçası gaz çıkışı olan bir nokta olabilir, deprem vesaire gibi durumlar öncesinde de bu tarz şeyler oluyor.
Hocam o körfezin kokusu meşhurdur ama şuanki öyle bişey değil. Çok iğrenç bir koku. Bi ingiliz gemisinin geçtiği ve sonrasında denizin üstünün yemyeşil olduğu söyleniyo. Keza şimdi videosunu da gördüm sahil ölü balıklarla kaynıyor. Bi süre balık yememekte fayda var. Bunları toplayıp satarlar şimdi