Yaklaşık 1 saat önce bayraklıda arkadaşım inanılmaz bi koku olduğunu söylemişti. Ölü bakıklar kıyıya vurmuş o kokuyor diyordu. Şimdi karabağlarda da felaket iğrenç bir koku var. Lağım desen değil, çürük balık desen değil. Ne olduğu belli değil ama mide bulandıracak cinsten. Resmen kokunun tadı var şuan. İzmirde duyan var mı kokuyu?