Bayraklı kokar o anlaşılabilir zira 20 yıl önce de kokuyordu hele ki yılın bu döneminde. Ama Karabağlar'da bu tarz bir koku olması pek hayra alamet değil.

Açıkçası gaz çıkışı olan bir nokta olabilir, deprem vesaire gibi durumlar öncesinde de bu tarz şeyler oluyor.