• 17-08-2024, 22:00:08
    #1
    Arkadaşlar e ticaretle ugrasiyoruz 1 haftadir şiftah yapmadan kapatiyoruz ne yapacam bilmiyorum sattigim malı ertesi gün almaya param bile çıkmıyor eskiden firmalar kampanya yapar müşteriyi alisverise çekerlerdi artik kampanya yapmıyorlar işler durgun yaprak kıpıldamıyor sizde durumlar nasıl?
  • 17-08-2024, 22:05:31
    #2
    Ne satıyorsunuz ?
  • 17-08-2024, 22:06:08
    #3
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne satıyorsunuz ?
    İç giyim hocam
  • 17-08-2024, 22:12:35
    #4
    Trendyol gibi firmalar damı siftah yok hocam
  • 17-08-2024, 22:17:54
    #5
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol gibi firmalar damı siftah yok hocam
    Aynen 3 buyuk firmada da durum ayni
  • 17-08-2024, 22:22:35
    #6
    Merhaba 👋 İşlerin durgun olması zorlayıcı olabilir, ama piyasa dalgalı ve bu tür dönemler geçicidir. Biz de benzer bir durumu yaşıyoruz; sabit müşteriler dışında yeni işlerimizde düşüş var. Yine de, bu süreci fırsata dönüştürmeye çalışıyoruz: yeni stratejiler ve kampanyalar geliştirmek, müşteri ilişkilerini güçlendirmek önemli. Kendinizi motive edin ve bu dönemde yaratıcı çözümler arayın. İlerleyen zamanlarda işler düzelir, bu tür zorluklar geçicidir elhamdülillah. Gaye Gayrete muhtaçtır unutmayın.
  • 17-08-2024, 22:23:12
    #7
    Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen 3 buyuk firmada da durum ayni
    Şuan 17 si memurların maaş dönemi ay sonu az çok sipariş gelmesi lazım. Stokalrınızı ve ürünlerinizi kontrol edip kampanyaya katılmanızı ve rakiplerinizi incelemenizi tavsiye ederim
  • 17-08-2024, 22:28:50
    #8
    Yazılımda da durum aynı şekilde..
  • 17-08-2024, 22:47:27
    #9
    Durum gerçekten herkes te aynı. Geçici olduğuna katılıyorum fakat kısa sürmeyecek .Ben Tekstil sektöründe çalışıyorum. Durum buralarda vahim. Sanayide eleman bulunamıyorum.Kimse öalışmak istemiyor.