Durum gerçekten herkes te aynı. Geçici olduğuna katılıyorum fakat kısa sürmeyecek .Ben Tekstil sektöründe çalışıyorum. Durum buralarda vahim. Sanayide eleman bulunamıyorum.Kimse öalışmak istemiyor.